مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

شیخ ما...

دیشب عجیب یاد آقام ابوسعید ابوالخیر افتاده بودما.... 

   

 شیخ ما زیر درختی نشسته بود و کتاب می خواند،  

یکی از یاران نزدیک شد و گفت: ((یا شیخ تنهایی)).  

شیخ آهی کشید و گفت:((از وقتی که تو آمدی، تنها شدم)).

نظرات 5 + ارسال نظر

عجب... بسی پر بود از معنا

عجیب پر از معنا بود...

س.م.ط 1390/03/09 ساعت 14:44 http://qazalnegah.blogfa.com

سلام بر دوست گرانمایه
امیدوارم که سلامت باشید.
از لطف و بزرگواری‌تان متشکرم.
برایتان دعا می‌کنم و برایم دعا کنید.
دوستدار شما
طباطبایی

ممنونم استاد...

م ن 1390/03/13 ساعت 19:36

میبینم که اساتید برات نظر میذارن.....

امیرساسان 1390/03/20 ساعت 13:13

شاهرخ جان ان _ قریب که در غرلیات شیخمون سعدی غرق شم . کارم شده صبح ها پاشم هی غزل بخونم هی بخونم و هی بخونم و بعد بکپم وبعد دوباره پاشم بخونم و بخونم تا 8 شب و بعد بپرم یه دونه هیچکاک ببینم باز بکپم . تو رو خدا نگاه کن چه طور بی شرف با اعصاب و روان ما بازی میکنه گوش کن :

بیا که در غم عشقت مشوشم بی تو / بیا ببین که درین غم چه ناخوشم بی تو

پیام دادم و گفتم بیا خوشم می دار / جواب دادی و گفتی که من خوشم بی تو

یا این :

اگر تو فارغی از حال دوستان یارا / فراغت از تو میسر نمی شود ما را
بدوستی که اگر زهرباشد از دستت / چنان بذوق ارادت خورم که حلوا را

حاجی این حافظ رو چی می گی :

دست در حلقه آن زلف 2 تا نتوان زد / تکیه بر عهد تو باد صبا نتوان زد
مشکل عشق نه در حوصله دانش ماست / حل این نکته بدین فکر خطا نتوان کرد

عشق با همه اهن و تلپ اش عمرا به پای این غرل ها نمی رسه .

موندم به خدا شاهرخ . اصلا گاهی فکر میکنم ماها آدم های این زمان و مکان نیستم . و الا چرا من الان باید تحقیق 2 رو بخونم و اصلا نفهم یارو چی داره میگه و چرا میگه و چرا من می خونم .

امیدورام شیخنا ابو السعید ابوالخیر و شخص خودت من رو به خاطر حرف های بی ربط و پرت و پلام عفو کنین .که به قول یه نفر : وقتی هر نفس میشه شکل قفس , حرف هفت تیر پر رو باور کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد