مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

دیگه هیچ روزنه یِ ارتباطی با آدم ها و جهانِ خارج باقی نمونده.

نظرات 4 + ارسال نظر
ضحی 1390/05/19 ساعت 00:38

چطوره؟!
(اینو با لهجه ی کرمونی بخونی یه چیزی میشه معنیش تو مایه هایه:
ها؟! )

ضحی 1390/05/19 ساعت 05:21

من به این جمله اعتقاد دارم:
"هیچ دوست واقعی وجود نداره"
درذهن و خارج از ذهنم نداره.
واقعیت همینه.کلا.

سلام
شما دیگه چرا قربان
اگه جهان خارج و ادماش ارزش شو داشته باشه !
من خودم حاضرم یه روزنه ی جدید بسازم تو هر سدی که هست .

خب پطرس من بگو هر چی روزنه بوده باید بست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد