مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

پژوهش عملیاتی به روایت من....

استاد پای تخته می نویسد: سر فصل ها 

فصل اول: کلیات؛ و من به این فکر می کنم که کلیات ات را به جزئیات ام خواهم بخشید. 

فصل دوم: برنامه ریزی خطی؛ تو و زیبایی ات خط های زیادی دارید و من برای کشف شان برنامه ها ریخته ام. 

فصل سوم: روش سیمپلکس؛ چگونه سیم ام را بر پّلِ ایکس گونه ات عبور دهم که جرقه ی اصابت مان آتش ام نزند. 

فصل چهارم: تفسیر اقتصادی سیمپلکس؛ تفسیر اقتصادی تو هم چیز دیگری است... زیبای ات را اقتصادی تفسیر می کنم! 

فصل پنجم: کاربرد مدل برنامه ریزی خطی؛ کاربرد برنامه ریزی خطی فقط و فقط اتصال خطوط من و توست... 

فصل ششم: تحلیل حساسیت و برنامه ریزی پارامتری؛ تحلیل می کنیم حساسیت مان را به بودن با هم... من کهیر می زنم و تو... آخ ... کمرم گرفته است... 

فصل هفتم و هشتم: حمل و نقل؛ چگونه حمل ام را بر نقل ات بگذارم؟ چگونه عزیزم؟ 

فصل نهم: تخصیص؛ مال تو ... هم اش مال تو ... هل نشو عزیزم... هم اش مال تو... 

فصل دهم: تحلیل شبکه؛ آن سه نقطه ات برای ایجاد شبکه ای بسیط از آرزوها برایم کافی است... تحلیل اش پیشکش ات... 

فصل یازدهم: الگوریتم کارا در برنامه ریزی خطی؛ فقط یک چیزمان برای هم کارایی دارد... آن هم خطی نیست... 

فصل دوازدهم: برنامه ریزی خطی عدد صحیح؛ عدد صحیح اش فکر می کنم سه بار در هفته است...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد