مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

مردد

درباره ی زندگی و مرگ، داستانِ بودن و زیستن و رفتنِ آدم ها، داستانِ تفّکراتُ و نگاه هایِ شان

سال ها طول کشید و آدم های زیادی مردن تا انسان فهمید چیزی که بهش احتیاج داره هدفه و نه ایدئولوژی...

نظرات 2 + ارسال نظر

و بعد از کشته شدن همه ی آنها ما باز هم نفهمیدیدم!

چرایی و چگونگی مکمل همدیگه ان.
چگونگیش می شه ایدئولوژی(یه کم تخفیف بده تو بعریفش) چراییش می شه هدف.
سلطان نیچه، همیشه یه کتی می تازه، مثلا می گه «هرکس چرایی زندگی خود را بیابد، چگونگی اش را خواهد یافت»، اما این حرف شاید خیلی عملی نیست.
ولی در کل، جمله تو هستم. یه کم که از دنیای محض بیایم بیرون، می بینیم خیلی حرف قشنگیه.
از اینام که بگذریم الان دیدم کلا پرت گفتم، دلم نیومد ولی کامنت به این بلندیو پاک کنم!

سلطان... :دی ما همیشه استفاده می کنیم نفرمایید ... می دونی منظورم از ایدئولوژی چیزی بود که بعضی ها سعی کردن برای همه نسخه بپیچن مثل کمونیسم. این چیزی که تو می گی ایدئولوژی محض نیست تو با بار معنایی عملی می گی و بیشتر می شه یه نوع مثلن برنامه برای هدف من منظورم این بود که نمی شه به دنبال یک قانون همه گستر جهانی یا به قول لیوتار نظم نوین جهانی بود... همین لب مطلب ام بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد